Ansökan: Pheno

View previous topic View next topic Go down

Ansökan: Pheno

Post by jtrna on Mon Jul 23, 2012 5:24 am

Hur gammal är du?
20 år, född 1992.

Vad vill du ha för spelaDOTA2-användarnamn?
Pheno

Vad har du för IRC Auth?
Nuvarande auth är jtrna.

Länka till din steam-profil:
steamcommunity.com/id/jtrna

"Känner" du någon som redan är medlem?
Inte vad jag vet, Snowflake har skickat en apply och han känner jag väl.

Vad känner du att du kan erbjuda spelaDOTA2?
En hårt arbetande spelare som gärna tar på sig de lite mindre attraktiva rollerna (solo hardlane, hard support) och gör det så nära rätt han kan. Jag kan inte allt, men jag tänker inte sluta utvecklas.

Vad hoppas du få ut av spelaDOTA2?
Jag hoppas att spelaDOTA2 är, eller blir, en trevlig upplevelse där jag som spelare kan spela både chill games med trevligt folk men även seriösa, fokuserade games där jag och alla i matchen får utrymme att utvecklas.

Gissa i jämna hundratal hur många matcher du spelat sammanlagt i DotA, HoN och Dota 2
HoN - ~100 games
DotA - ~100 games
DotA2 - ~300 games

Vilka hjältar eller typ av hjältar gillar du att spela?
Jag har sedan starten av DotA2 försökt att optimera mig till att göra det jag är bra på. Detta har lett till att jag lirar med fyra andra personer som Hard Support (samt drafter/IGL). Listar nedan vad jag helst spelar på vilken position.

Hard Support - Rylai, Lich, Lina, Kaldr, Leshrac, Venomancer
Soft Support - Earthshaker, Tidehunter
Solo Hardlane - Windrunner, Dark Seer
Mid - Kaldr, Furion, Invoker
Carry - Silencer, Magina
Jungler - Furion, Dark Seer, Enigma

Har du ts3 installerat samt en fungerande mic med helt ok ljudkvalitet?
Ja.

Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra medlemmar?
Det gör jag bortsett från att jag saknar en del games för att nå 1000 spelade games. Spelar på High/Very High så det känns inte som ett problem, är det ett problem så förstår jag det.

Har du läst detta topicet och hur väl tycker du att du kan det som nämns?
Det har jag, och det absolut mesta sitter i benmärgen.

Är det något du vill tillägga?
Sedan jag ansökte (första ansökan på sidan om jag inte minns fel) har jag spela en hel del, knutit en hel del band och spelat med/mot förstklassiga spelare internationellt sett och fått hjälp av många spelare (speciellt NoVa_ (f.d. fNaticRC), Paint (Quantic) och CWM (mouz)) att lära mig roller och heroes jag inte känt mig bekväma med.

Allt kommer ner till faktumet att jag inte längre är den okunniga novisen längre utan faktiskt förstår mycket fundamentalt och mer än så. Jag hade aldrig tänkt att sluta utvecklas, och vill hitta något utanför mina vanliga scrims/CWs med folk som förstår kommunikation och är trevliga. Jag nämnde innan att jag är IGL, men detta betyder verkligen inte att jag har problem med att sitta i baksätet och göra det jag blir tillsagd.

Snuffel har mig på Steam, jag finns där eller på thespacey på Skype.

jtrna

View user profile

Back to top Go down

Re: Ansökan: Pheno

Post by Snuffeldjuret on Mon Jul 23, 2012 9:16 pm

Tjennare!

Trevligt, låt oss (inte som i du och jag utan som i du och vilken/vilka spelaDOTA2medlem(ar) som helst) spela lite tillsammans i ts3 och så =). Insåg att jag inte skrivit det någonstans, men lättaste sättet att hitta någon att spela med är att gå in i våran IRC kanal #spelaDOTA2 @quakenet och helt enkelt fråga i chatten om någon vill spela mm med dig (inte satt igång något speciellt system för det där än ^^).
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top