Ansökan: Icecrypt (inbjuden)

Go down

Ansökan: Icecrypt (inbjuden)

Post by Icecrypt on Sun Jul 01, 2012 7:21 pm

■ Hur gammal är du?
19 år, strax 20

■ Vad vill du ha för spelaDOTA2-användarnamn? (Som ditt IRC-, ts3- och steamnamn skall vara likt vid spelaDOTA2-lir)
Ice/Icecrypt

■ Vad har du för IRC Auth? (Kolla här: http://speladota2.userboard.net/t151-irc-guide-internet-relay-chat om du behöver hjälp att fixa IRC och/eller en Auth)
Icecrypt

■ Länka till din steam-profil:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198045043324

■ "Känner" du någon som redan är medlem?
Nej

■ Vad känner du att du kan erbjuda spelaDOTA2?
Stor erfarenhet med dota, hon och nu dota 2. Är en social, normal, spelintresserad kille som är väl bekant med team work i spel.

■ Vad hoppas du få ut av spelaDOTA2? (vad hoppas du att spelaDOTA2 kommer bli?)
Få kunna spela mer dota 2 med andra, ingen av mina vänner har orkat skaffa det och det börjar bli rejält tråkigt att köra ensam.

■ Gissa i jämna hundratal hur många matcher du spelat sammanlagt i DotA, HoN och Dota 2
1200 - 1500 typ. Lirat dota on and off sen det kom ut så det är ganska lång tid.

■ Vilka hjältar eller typ av hjältar gillar du att spela?
Jag gillar mest att spela support hjältar helt ärligt, spelar nästan alltid support i mmo spel. Earthshaker är en gammal favorit, sandking är också rolig. Dazzle så klart. Ja mest support/initiators.

■ Har du ts3 installerat samt en fungerande mic med helt ok ljudkvalitet?
Ja det har jag! Spelat wow sen urminnes tider i guilder så är extremt van vid att snacka över ts3 etc.

■ Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra spelare? (Länk)
Definitivt

■ Har du läst detta topicet och hur väl tycker du att du kan det som nämns? (kommentera gärna om det är något du vill lägga till eller ta bort!) (Länk)
Ja det är alla väldigt självklara saker, speciellt för en som jag som lirar support oftast.

■ Är det något du vill tillägga?
Kan väl tillägga att jag blir aldrig sur, gör alltid mitt bästa och lär mig av mina misstag. Men mest av allt jag gillar att ha kul och hoppas få spela med er alla !

Icecrypt

View user profile

Back to top Go down

Re: Ansökan: Icecrypt (inbjuden)

Post by Snuffeldjuret on Wed Jul 04, 2012 5:04 am

(kom på att jag bara svarade på steam och inte här)

Tjennare!

Trevligt, lade till dig till steam friends, så låt oss spela lite tillsammans i ts3 och så =).
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

View user profile

Back to top Go down

Post by Snuffeldjuret on Sun Jul 08, 2012 5:46 pm

Eftersom vi inte är helt säkra på hur vi skall ha våran intagningsprocess så ber vi dig ha lite tålamod. Vi är lite osäkra på om du är duktig nog =(. Om du känner att du är det är det bara att hänga kvar på IRC så vi får spelat lite mer me dig!
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

View user profile

Back to top Go down

Post by Snuffeldjuret on Fri Jul 13, 2012 11:35 am

Välkommen!

Recommenderar att du läser igenom detta topicet och de topics det länkar till för att få en smidig start i spelaDOTA2: http://speladota2.userboard.net/t92-viktigt-meddelande-till-alla-nya-medlemmar

Ses på ts3, IRC och in-game =).
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top